Regulamin - frankshop.pl

Regulamin

Zapoznaj się z regulaminem sklepu Frank Shop - zobacz jakie przysługują Ci prawa

Informacje o sklepie
§1

Sklep internetowy działający pod adresem frankshop.pl prowadzony jest przez:

Fashionet Kamil Florencki
ul. Leona Kruczkowskiego 11E/1
41-300 Dąbrowa Górnicza
REGON - 241070293
NIP - 6292409146

Wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez: Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej 6051/20122

Kontakt:
tel. 602174543
e-mail: bok@frankshop.pl

Informacje ogólne
§2

  1. Ceny produktów umieszczone na stronie frankshop.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki które określone są po wybraniu odpowiedniej formy dostawy. Cena towaru jest ceną wiążącą w chwili złożenia zamówienia.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzenia oraz odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
  3. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu internetowego frankshop.pl pokrywały się z aktualnymi stanami magazynowymi. W przypadku niedostępności części lub całości towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego kwotę pieniężną należną za niedostępny produkt.
  4. Sprzedający dostarcza dowód zakupu/fakturę VAT które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT.
  5. Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych lub innych od niego niezależnych. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem frankshop.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony. Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania w sklepie internetowym, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień.

Ochrona danych osobowych
§3

  1. Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów sklepu frankshop.pl stanowią niezbędne minimum do sprzedaży towarów i są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy a w przypadku gdy Klient wyrazi na to zgodę do informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep frankshop.pl. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych.
  2. Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania i usunięcia z bazy danych - na stronie frankshop.pl. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Zamówienia
§4

  1. Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę frankshop.pl.
  2. Dokonanie zamówienia możliwe jest poprzez podanie danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail) - zamówienie możliwe jest dla użytkoników zarejestrowanych (posiadających konto użytkownika w sklepie) oraz niezarejestrowanych (nie posiadających konta użytkownika w sklepie).
  3. Informacja udzielona przez sprzedającego o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie oferty zaakceptowanej przez obie strony, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony transakcji.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku gdy w czasie 7 dni nie zostanie odnotowany przelew w należytej wysokości.
  5. Koszty przesyłki poza granice Polski uzgadniane są indywidualnie w zależności od kraju docelowego.
  6. Klient może anulować złożone zamówienie jedynie drogą mailową, pisząc na adres bok@frankshop.pl. Nie można anulować zamówienia, które zostało już do Klienta wysłane.

Dostawa
§5

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym frankshop.pl dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Na czas otrzymania przesyłki składa się czas realizacji zamówienia (forma płatności, pakowanie paczki) oraz czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia. Towar wysyłany jest jako przesyłka priorytetowa w ciągu 24 godzin (w dni robocze od poniedziałku do piątku) od momentu otrzymania potwierdzenia o wpływie należnej kwoty na konto lub wybrania przez klienta sposobu płatności za pobraniem.
  2. Sklep nie odpowiada za opóźnienia spowodowane nieprawidłową pracą firmy kurierskiej.
  3. Zamówienie wysyłane jest na dane teleadresowe podane w formularzu zamówienia. W przypadku wysyłki na adres inny niż podany w formularzu zamówienia opcja ta musi zostać zaznaczona po zweryfikowaniu zamówienia. Nie będą realizowane zamówienia, w których nie zostały podane wszystkie wymagane dane teleadresowe lub dane te są nieprawdziwe.
  4. Do wysyłanego towaru dołączany jest paragon fiskalny (lub na życzenie Klienta faktura VAT), który jest dokumentem gwarancyjnym, niezbędnym w przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.
  5. Koszty przesyłek podane są podczas dokonywania zamówienia.
  6. W przypadku dostawy poza granice Rzeczpospolitej Polskiej prosimy o kontakt pod adresem emial bok@frankshop.pl bądź numerem telefonu 602 174 543 w celu uzgodnienia kwoty przesyłki.

Sposoby płatności
§6

  1. Płatność za towar w sklepie frankshop.pl dokonywana jest za pomocą serwisu PayU lub za pobraniem.
  2. Jeśli Klient nie odbierze wcześniej opłaconej przesyłki, obciążany jest kosztami przesyłki zwrotnej do firmy Fashionet oraz kosztami ponownej wysyłki towaru.
  3. Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, anulowania zamówienia lub innych przyczyn), powstała nadpłata – bez żadnych potrąceń – zostanie zwrócona na konto Klienta.

Wymiana towaru
§7

  1. Klient może wymienić towar zakupiony w sklepie frankshop.pl w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Wymieniany towar należy odesłać po uprzednim poinformowaniu o tym Sprzedawcy na adres mailowy bok@frankshop.pl. razem z otrzymanym paragonem fiskalnym lub fakturą. Klient ponosi zarówno koszty odesłania do nas towaru, jak i ponownej wysyłki. W przypadku, gdy wymiana jest wynikiem naszego błędu, koszty są pokrywane przez firmę Fashionet. Przesyłki odsyłane na koszt adresata nie będą przyjmowane.
  2. W przypadku różnicy w cenie Klient zobowiązany jest do wpłacenia odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy firmy. Gdy rzecz wymieniana jest tańsza, zwracamy różnicę wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
  3. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji, nie wymiany.

Reklamacje
§8

  1. Jedynym skutecznym sposobem na zgłoszenie reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacyjnego. Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go po uprzednim poinformowaniu o tym Sprzedającego pod adresem email bok@frankshop.pl bądź numerem telefonu 602 174 543 wraz z paragonem lub fakturą nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych na koszt adresata. Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem. W takim przypadku sklep frankshop.pl ponosi koszt wysyłki niewadliwego towaru do Klienta.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  3. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.
  4. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem.
  5. Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Zwrot towaru
§9

  1. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu, ani nie został w żaden sposób zniszczony oraz po uprzednim poinformowaniu Sprzedawcy o zwrocie towaru na adres email bok@frankshop.pl. Zwracany towar należy odesłać razem z paragonem fiskalnym lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zamówionych produktów. Pieniądze zostaną oddane w ciągu 10 dni roboczych, wyłącznie przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na koszt firmy.
  2. Kwotę należną za zwracany towar wysyłamy wyłącznie na konto bankowe wskazane przez Klienta.
  3. W przypadku, gdy zwracany towar został wysłany na koszt Sprzedawcy (przesyłka gratis lub inna promocja), kwota podlegająca zwrotowi zostanie pomniejszona o koszty wysyłki.