Pinko
Początki Pinko sięgają początków lat 80. XX wieku. Włoskie małżeństwo, Pietro Negra i Crisitna Rubini, postanowili wówczas stworzyć markę modową promującą obuwie i dodatki w nowoczesnym stylu, z elementami włoskiej klasyki. Obecnie Pinko to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieży damskiej premium, doceniana przez influencerki i fashionistki na całym świecie. Od 2016 roku Pinko ma ponad 500 punktów sprzedaży detalicznej w wielu krajach na całym globie. Dla marki projektowali już między innymi Mark Fast, Alessandra Facchinetti i Marina Spadafora.
Styl Pinko to połączenie nowoczesności z klasyką. Oryginalne, odważne elementy, kontrasty i nieoczywiste połączenia splatają się tu z uniwersalnymi i ponadczasowymi akcentami. Perfekcyjne wykonanie, starannie opracowane kroje i wysokiej jakości materiały sprawiają, że kolekcje Pinko to propozycja dla osób wybierających to, co najlepsze. Są to ubrania, buty i dodatki dla zdecydowanych, pewnych siebie kobiet. Pinko odpowiada na potrzeby kobiety niezależnej, silnej i zdeterminowanej – świadomej swojej kobiecości oraz chcącej wyrażać siebie poprzez ubiór.